2grip zorgt voor goede resultaten door een pragmatische en persoonlijke aanpak, specialistische kennis en creativiteit bij het vinden van mogelijkheden en oplossingen. Dit kunnen we goed omdat we de kracht van register casemanagement combineren met de kennis en vaardigheden van arbeidsdeskundig denken: wat moet gebeuren en wat is nog mogelijk?
2grip heeft haar kracht in 4 pijlers samengevat:
- Uitvoeren van dossierscreening bij complexe lang of kort frequent verzuimdossiers: een expertise met risico analyse en een praktisch plan van aanpak waar u als werkgever zelf mee aan de slag kan.
- Arbeidsdeskundig onderzoek naar mogelijkheden en het einddoel in de re-integratie.
- Ondersteuning bij het inrichten en uitvoeren van uw eigen regie op verzuim in de organisatie:
- Projectmatige aanpak op organisatieniveau: krijg inzicht in geldstromen en verlaag het verzuim en in uw organisatie door strakke regie en aandacht voor gedrag: een bewezen combinatie in nauwe samenwerking met uw management en leidinggevenden.
We geloven dat duidelijke afspraken, heldere communicatie en eerlijke verwachtingen een goed fundament creëeren voor betrokken medewerkers.
Register casemanager en register arbeidsdeskundige: deze combinatie maakt dat onze kracht ligt in de balans tussen kennis in de sociale zekerheid en financiële consequenties, een strakke regie en de vaardigheden om creatief naar mogelijkheden te kijken.
Mark Schulz
Casemanager Rov
Register arbeidsdeskundige
Karen van der Vliet
Register casemanager
Register arbeidsdeskundige
T: +31-24-3500636
@: Karen@2grip.nl of Mark.Schulz@2grip.nl
P: Postbus 31006 6503 CA Nijmegen
A: Groenestraat 294 6531 JC Nijmegen
